dimecres, 25 de setembre del 2013

Presentació del meu blog


Benvinguts al meu blog!

Em dic Sandra Pérez i aquí comença la meva primera entrada de presentació del meu propi blog.

La idea de fer-lo em va semblar molt bona, ja que és una forma d'adjuntar reflexions i coneixements i alhora compartir-los amb altres lectors. A través d'aquest blog mostraré els continguts apressos a les assignatures GITIC i COED durant aquest primer curs del grau d' Educació Primària. A més d'explicar els diferents conceptes adquirits a les matèries, també compartiré curiositats, experiències viscudes relacionades amb l'àmbit educatiu, documents interessants, etc.  Espero que us sigui d'interès tota la informació que vagi afegint i que podeu trobar documents de curiositat.

Us deixo un primer vídeo molt divertit on fan una càmera oculta amb nens petits. Aquí és mostra la innocència, l'alegria i la picardia dels infants. Mireu-lo, us ho recomano si voleu passar una bona estona: 




GRÀCIES PER LA VOSTRA VISITA I FINS AVIAT!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada