dilluns, 30 de desembre del 2013

Un cop finalitzat el primer semestre...


Segueix endavant!
Ha arribat el final d'un primer semestre ple de coneixements nous i aventures, un primer contacte amb l'educació molt satisfactori, on gràcies a aquesta comunitat he pogut compartir amb tots vosaltres les meves experiències i opinions.
El mòdul de Processos i Contextos Educatius II m'ha aportat, com he anat explicant al llarg d'aquest blog, moltes coses noves i m'ha ajudat a millorar la meva comunicació oral, escrita i digital. He començat a descobrir un món ple de facilitats i recursos que podré utilitzar al llarg de la meva formació com a mestre, una formació que no acaba mai.
A partir d'aquí només queda continuar caminant cap endavant i utilitzar totes les eines i mètodes que ens han ensenyat per seguir formant-me i descobrint noves coses a través de la recerca i la interacció amb el món.

Només em queda donar-vos les GRÀCIES per visitar el meu blog o comentar-lo, per mi a sigut un plaer poder compartir les meves primeres sensacions amb tots vosaltres.





Aquí no acaba tot..

ENS VEUREM AVIAT! :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada